Het creëren van waardevolle content alleen is niet voldoende om als merk succesvol te zijn. Op het moment dat een groot deel van je (potentiële) klanten deze content niet ziet, zal het resultaat immers beperkt zijn. We vinden het opvallend dat veel organisaties bezig zijn met het creëren van waardevolle content en onvoldoende aandacht aan de promotie van deze content besteden.

Wij helpen onze klanten met het zichtbaar maken van waardevolle content onder de doelgroep en doen dit onder andere door:

  • Content zoekmachine vriendelijk aan te bieden en ervoor te zorgen dat de content aansluit op de onderwerpen waarop onze klanten gevonden willen worden;
  • Het platform geschikt te maken voor zoekmachines: we doen op basis van technische analyses aanbevelingen om zoekmachines maximaal toegang te geven tot de site en aan te geven wat de belangrijkste onderwerpen van de site zijn;
  • De content in de juiste vorm via de verschillende kanalen te verspreiden: dit kan onder andere via websites, social media en emailings;
  • Het stimuleren van herhaalbezoek en verspreiden van content via relevante media;
  • Het zoeken van strategische promotiepartners waardoor website en content autoriteit krijgen;
  • Indien gewenst inkopen van bezoekers met behulp van Google Adwords en social media kanalen.

Het succesvol aanbieden van content is een proces van leren en evalueren. Op basis van onze analyses welke content het beste gewaardeerd wordt, kunnen wij deze content onder de aandacht brengen van zoveel mogelijk (potentiële) klanten.