Een veelvoorkomend doel van een website is het werven van klanten. In de zakelijke markt zal dit in veel gevallen gaan om het werven van leads. Het via uw website krijgen van leads is niet gemakkelijk. Hiervoor is een strategische aanpak noodzakelijk waarbij we aandacht besteden aan de volgende onderdelen:

  • In kaart wordt gebracht wat uw potentiĆ«le klanten aanzet om persoonlijke informatie achter te laten. Dit kan bijvoorbeeld een e-book over een relevant onderwerp zijn, een demo van een van uw diensten of een sample van een product.
  • We onderzoeken de mogelijkheden om uw doelgroep naar uw website te krijgen om hun gegevens te kunnen achterhalen. We brengen de verschillende kanalen in kaart om relevante traffic naar uw website te krijgen.
  • We optimaliseren de traffic kanalen en de landingspagina’s waarop bezoekers hun informatie kunnen achterlaten.

Wij kijken naar het gehele plaatje om vast te stellen hoe we het aantal transacties of leads kunnen verhogen. Om dit goed te kunnen doen zullen we ons verdiepen in uw organisatie en producten. We zijn in staat om zowel de strategie te bepalen als zorg te dragen voor de uitvoering.